FAQ

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Bestellingen die op werkdagen voor 16.00 uur geplaatst worden, worden dezelfde dag verzonden. Je ontvangt je bestelling binnen 2 werkdagen op het door jou gekozen afleveradres.
Bestellingen die betaald worden per overboeking worden pas verzonden nadat Glidz de betaling heeft ontvangen.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzending binnen Nederland wordt verzorgd door PostNL. Wij hanteren de volgende tarieven:
– Brievenbuspakket: € 1,95
– Pakketpost: € 5,95

Pakketpost is verzekerd tot een waarde van € 500 en is voorzien van Track&Trace.

Verstuurt Glidz ook buiten Nederland?

Het is op dit moment helaas alleen mogelijk om binnen Nederland te bestellen.

Welke betaalmethoden hanteert Glidz?

Glidz hanteert de volgende betaalmethoden:

  • iDeal
  • PayPal
  • Overboeking

Mijn bestelling is niet naar wens, kan ik deze retourneren?

Is je bestelling niet naar wens, dan vinden we dat natuurlijk jammer. Je mag tot 14 dagen na de factuurdatum je sieraden (uitgezonderd oorbellen, wegens hygiëne) samen met de pakbon retourneren. We nemen de retourzending alleen aan als deze in originele staat, ongedragen en inclusief verpakking wordt teruggestuurd.

Je zending kun je richten aan:
Glidz
Olympisch Stadion 24
1076 DE Amsterdam

Nadat wij het retour hebben ontvangen zullen we het factuurbedrag (incl. verzendkosten) direct terugstorten. Binnen 5 werkdagen zou het bedrag op je rekening moeten staan. Let op: De retourkosten zijn echter voor eigen rekening.

Mijn bestelling klopt niet, wat nu?

Glidz doet haar uiterste best om te zorgen dat je bestelling correct en compleet bij je aankomt. Mocht er onverhoopt toch iets niet kloppen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op door middel van het contactformulier of Facebook. Wij zullen dan zorgen dat je z.s.m. alsnog de juiste bestelling krijgt. Mocht een sieraad wat je had besteld, maar niet hebt ontvangen niet meer op voorraad zijn, dan zullen we contact met je opnemen om dit op andere wijze te compenseren.

Hoe zit het met de garantie?

Glidz vervaardigt haar sieraden met veel zorg en deze worden goed gecontroleerd voor we ze versturen. Toch kan het natuurlijk gebeuren dat een product stukgaat. Wanneer heb je recht op compensatie:

  • Komt een sieraad defect bij je aan of gaat deze binnen 3 maanden bij normaal gebruik stuk, neem dan contact met ons op. Als de klacht gegrond is, zullen we je vragen om het sieraad retour te sturen. Wij zorgen dan dat een gerepareerd of nieuw product z.s.m. bij jou aankomt.
    Mocht het niet te repareren zijn en kunnen we het sieraad ook niet meer door eenzelfde vervangen, dan nemen wij contact met je op om de schade op andere wijze te compenseren.
  • Wij bieden echter geen garantie bij verkleuring van een sieraad. Sommige sieraden van Glidz hebben onderdelen met een verguld laagje. Verkleuring hiervan vindt plaats wanneer het bijv. met crème, water, parfum of een verhoogde zuurgraad in aanraking komt. Ons advies is dus om hier zorgvuldig mee om te gaan.

Welke voorwaarden gelden op ‘Sale’ producten?

  • Ook Sale producten mogen uiteraard retour gestuurd worden binnen 14 dagen. Tevens is dezelfde garantieregeling van kracht.
  • Wanneer je een sieraad hebt gekocht die een dag later in de Sale komt, is het helaas niet mogelijk om een deel van het bedrag terug te krijgen.
  • Tijdens de Sale is het niet mogelijk om een kortingscode van Glidz bovenop de Sale te gebruiken.